خط تيــــــره ...
 
برگهای پاییزی خاطرات من
 
 
چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : مریم

  تــــــو آنجـايي ...

  و ، من ، اين جــــــا .....

  چقــــــدر نيمكت هاي ، دنيـــا را ، بـــــــد چيــــــــده انــد ......



نظرات شما عزیزان:

ابی
ساعت14:50---26 بهمن 1393
درود بر شما
وب بسیار گیرایی دارین خوشم اومد.
فرصت شد سری هم به ما بزنین.
شاد باشید و مهر افزون
پاسخ:سلام مرسی و نظر لطف شماست چشم حتما به وبلاگت میام در پناه حق، زنده باشی


minaf
ساعت11:25---5 دی 1393
هـر روز ، خـطـ خـطے هـآیـمـ ، بے معـنے تـر از دیـروز مے شـونـد .. !

جز خودمــ ، هـر کے بـخـوآنـد ، خـنـدہ اش مے گیـرد .. !

امآ ...

مـטּ هر کلمـہ رآ بآ بـغض رآهےِ کآغـذ مے کنمـ .. !
پاسخ:سلام مرسی از متن زیبا و پر احساست


سینا بلیده
ساعت9:01---12 آبان 1393
فدایییییی داریی

آریوبرزن
ساعت1:55---20 مهر 1393
سلام
ممنون لطف داری استاد ک نیستم شاگردم فعلا
داشتم ب مطالب وب شما عمیقا فکر میکردم


آریوبرزن
ساعت1:18---17 مهر 1393

پاسخ:سلاممممم استاد ادبيات ،چقدر دلم ميخواد بدونم به چي فكر ميكني ...؟؟


minaf
ساعت12:35---11 مهر 1393
داد رنگی ها همه مشغول بودند به جز مداد سفید، هیچ کس به او کار نمیداد ،همه میگفتند : تو به هیچ دردی نمیخوری یک شب مداد رنگی ها تو سیاهی شب گم شده بودند ، مداد سفید تا صبح ماه کشید مهتاب کشید و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچیکتر شد ، صبح توی جعبه مداد رنگی جای خالی او با هیچ رنگی پر نشد .... به یاد هم باشیم شاید فردا ما هم نباشیم ......
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام دوست عزیزم

پاسخ: سلاممممم چه نوشته جالبي اما غم انگيز ،چند ين بار خوندمش ...بازم مرسي


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت11:26---11 مهر 1393
اللهم عجل لوليك الفرج

ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت

دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت



مانند مرده ای متحرک شدم بیا

بی تو تمام زندگیم در عدم گذشت



میخواستم که وقف تو باشم تمام عمر

دنیا خلاف آنچه که میخواستم گذشت



دنیا که هیچ، جرعه ي آبی که خورده ام

از راه حلق تشنه ی من مثل سم گذشت



تا کی غروب جمعه ببینم که مادرت

یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت



مولا شمار درد دلم بی نهایت است

تعداد درد من بخدا از رقم گذشت



حالا برای لحظه ای آرام میشوم

ساعات خوب زندگیم در حرم گذشت
پاسخ:بسيار زيبا و پر معنا...مرسي


minaf
ساعت22:26---10 مهر 1393
بـہ سلاـᓄـتے פֿـیالش

ڪـہ لاـᓄـصب هـᓄــہ ᓆـوانیـטּ علـᓄ و تڪنوژے رو برבـہ زیر سوال

ڪـہ با عطرش

اهنگ ᓄـورב علاـᓆـش

פـتے با تشابـہ اسـᓄـیش

بـہ صورت ڪاᓄـلا 3 بعـבے وسط شلوغے פֿـیابوטּ ظاهر ᓄـیشـہ


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت17:30---9 مهر 1393
اي آنکه در نگاهت حجمي زنور داري

کي از مسير کوچه قصد عبور داري؟

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابي

اي آنکه در حجابت درياي نور داري

من غرق در گناهم، کي مي کني نگاهم؟

برعکس چشمهايم چشمي صبور داري

از پرده ها برون شد، سوز نهاني ما

کوک است ساز دلها، کي ميل شور داري؟

در خواب ديده بودم، يک شب فروغ رويت

کي در سراي چشمم، قصد ظهور داري؟
پاسخ: بسيار زيبا تا بينهايت زيبا..مرسي از اين شعر شما،كه پر از زيباييست.


مهدی
ساعت14:47---9 مهر 1393

پاسخ:سلام داداش به چي فكر ميكني !!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


از اینکه وبلاگ منو که متعلق به خود شما دوستان هستش رو انتخاب کردید بی نهایت سپاسگذارم امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون بیاد با تشکر مریم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برگهای پاییزی خاطرات من و آدرس maryam.z.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 841
بازدید کل : 37076
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 291
تعداد آنلاین : 1